Bestellen

Indien wij het product op voorraad hebben in onze beautystore, dan geldt:

Bestelling dinsdag t/m vrijdag – levering binnen 48 uur.
Bestellingen in het weekeinde – levering op dinsdag of woensdag.
In extra drukke periodes zoals de dagen rondom de feestdagen, kunnen afwijkende levertijden gelden.

Indien wij het bestelde product niet op voorraad hebben, dan geldt:

Als een product tijdelijk is uitverkocht, zullen wij het voor je bestellen en het je zo snel mogelijk leveren. Indien de verwachte levertijd langer dan 4 werkdagen na bestelling is, dan nemen wij contact met je op per e-mail of telefoon om je te informeren over de verwachte levertijd. Indien je dit niet acceptabel vindt, dan zullen de bestelling annuleren en het reeds betaalde bedrag per omgaande retourneren.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Het kan zijn dat de orderbevestiging in je spam-box is terechtgekomen. Kijk daar dus ook altijd even. Is er geen geld afgeschreven van je rekening? Dan is de betaling niet gelukt. Je kunt je bestelling dan opnieuw plaatsen. Is bovenstaande niet van toepassing? Neem dan contact op met ons.

Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen/annuleren?

Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op, je kunt mailen naar info@jackelinfrank.nl of bellen naar telefoon nummer 070 2111215.

Heb je het verkeerde product ontvangen?

Heb je een product ontvangen dat je niet hebt besteld? Neem dan contact op met info@jackelinfrank.nl. Vermeld in de mail om welk(e) product(en) het gaat.

Kan mijn verzend- en factuuradres verschillend zijn?

Ja dit is mogelijk door een adres toe te voegen.

Word mijn factuur meegestuurd met de bestelling?

Wij versturen de factuur van je bestelling via de e-mail. Check eventueel je spam-folder als je deze niet hebt ontvangen.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra PostNL het pakket heeft ontvangen ontvang je via de mail een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt?

Stuur ons een mail met het bestel nummer en om welk(e) artikel(en) het gaat, dan pakken wij het graag voor je in.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

De kosten van PostNL bedragen €6,50 per bestelling. Bestellingen boven de € 50 worden gratis verzonden binnen Nederland. 

Betalen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt via onze webshop betalen met iDEAL.

Welke cadeaukaarten worden geaccepteerd door Jackelin Frank?

Je kunt bij ons betalen met de cadeaukaarten van Jackelin Frank Beautystore.

Retourneren & terugbetalen

Overeenkomst binnen 14 dagen ontbinden

Natuurlijk heb je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren, je kunt dan zonder opgave van redenen binnen een termijn van 14 werkdagen na ontvangst van de producten de overeenkomst ontbinden. Je dient de bestelde producten en eventueel ontvangen samples en cadeaus in goede en ongebruikte staat in de originele, ongeopende verpakking te retourneren. Het is niet mogelijk om de producten te retourneren indien de verzegeling van de verpakking en/of van het product zelf is verbroken. Het is ook mogelijk om de aangeschafte producten te ruilen/ retourneren in de beautystore. 

Verzendkosten retourneren

Indien je de verzendkosten voor de retourzending hebt betaald, dan ontvang je deze alleen terug indien één of meerdere producten uit de zending beschadigd, verkeerd of anderszins niet correct zijn geleverd. Indien je de producten om een andere reden retourneert, dan zijn de verzendkosten voor de retourzending voor je eigen rekening.

Verzending & levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die door de brievenbus passen kunnen tot 5 werkdagen duren. Hier wordt geen Track & Trace code bij gebruikt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een Track & Trace code om meer informatie omtrent de bezorging op te zoeken, met uitzondering van een brievenbuspakket.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de beautystore?

Het is mogelijk om een bestelling op te halen in de beautystore, je kunt dit aanvinken bij de aflevermethode. Wij nemen contact met je op wanneer je jouw bestelling kan ophalen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je bij de verzendwijze gekozen hebt voor PostNL, geeft PostNL het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. Je ontvangt van PostNL een kaartje met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt je op de Track & Trace zien waar het pakket kan worden opgehaald. Het pakket blijft een week op het PostNL-punt liggen en gaat daarna retour naar de afzender. 

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld.

Als je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, kun je het beste contact met ons opnemen via info@jackelinfrank.nl.

Ik heb een beschadigd pakket ontvangen.

Als je een beschadigd pakket hebt ontvangen, stuur dan een mail naar info@jackelinfrank.nl.

Overige vragen

Stuur een mail naar info@jackelinfrank.nl en wij helpen graag.

Wachtwoord wijzigen

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen
Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.